Budak baru belajar !

Assalamualaikum !
Fuhh~ Ni first post aku kat blog taw !!! bukan setakat first post ,,first nak design blog jugak haa~
Ok ,,ada cerita di sebalik aku buat blog ni >_<
Punya la lama ..(ermm ..lama ke ?? )
Kira 2 3 hari laa ..
Mula2 tu aku da give up jugakk :(
Aku post kat fb macam2 sebab nak carik sape boleh design blog no untuk aku :D
Bila xde org layan ,,aku teringat pulak adik angkat aku ada buat blog..
Aku kol la dia minta tolong dia design kan ??
Boleh aku suruh dia design malam tu jugakk ..
Terus aku dapat pangkat 'GELOJOH' dari dia..HAHAHA :D
Tapi lepas tu ,,aku tak laa nak 100% suruh dia designkan ??
Aku cuba search kat google tutorial nak design blog ni ....
Sedikit demi sedikit,,yg hasil hari ni laa aku dapat..
Alaaaaa..xcantik sangat pun cm blog korang :/
Nanti lama2 aku belajar la lagi.....
Aku akan cuba dan terus mencuba ! YEAHHH !

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Terima kasih lepak sini :)
Jangan lupa share kat kawan ^^
Tinggalkan komen anda jugak ;)

Copyright 2013 © Hak Cipta Terpelihara by Cik Mafisah